Reklamationer, synpunkter och klagomål

Ifall du har synpunkter eller klagomål vill vi gärna veta det. Vi ser det som ett tillfälle att förbättra vår verksamhet. Du kan även använda detta formulär för att åberopa ångerrätten.

  • När du har synpunkter eller klagomål på verksamheten ska du i första hand framföra dessa till lärare eller kursledare.
  • Om ni inte lyckas lösa problemet fyller du i formuläret nedan.
  • Du blir kontaktad inom 10 arbetsdagar. 

Du kan läsa mer om våra rutiner för reklamationer och klagomål.

Här kan du höra av dig till Påhlmans Handelsinstitut och Påhlmans Gymnasium när du har synpunkter eller klagomål på verksamheten.

Fyll i uppgifterna nedan

INFORMATION OM UPPGIFTSLÄMNAREN 
Förnamn
Efternamn
E-post
Mobiltelefon
Jag är
Hur vill du bli kontaktad?


  
ÄRENDET GÄLLER 
Område ärendet gäller
Huvudorsak till synpunkt (gäller för kurser)
Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt